tirsdag 12. januar 2016

Store vennlige kjempe

Vi fikk en kreativ oppgave hvor vi skulle visualisere et lite utdrag fra kapitlet "Hvem" fra boken "Store vennlige kjempe" av Roald Dahl i PhotoShop.

Her er utdraget jeg valgte:

"Sofie stirret bortover den månebelyste gaten. Kjempen (hvis det var det han var) hadde på seg en lang, SVART KAPPE. I den ene hånden holdt han noe som lignet et VELDIG LANG, TYNN TROMPET. I den andre hånden hadde han en STORT KOFFERT".

Slik ble resultatet:


Jeg må ærlig si at jeg ikke er fornøyd. Kjempen i seg selv er helt ok, men jeg liker ikke hvordan kofferten og trompeten "henger" i luften. Synes det blir ganske simpelt.

Bildet av bryggen er det eneste jeg har tatt selv, mens resten av bildene er funnet på Google. Neste gang vil jeg definitivt ta bildene selv. Det vil skape et mer særpreg over bildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar