fredag 6. mai 2016

Vakker mat

Vi hadde i oppgave å ta bilder av mat. Selv synes jeg dette var en gøy oppgave. Jeg leser mange blogger, og undrer meg alltid over hvor lang tid det faktisk går på å ta gode, appetittvekkende bilder til leserne sine. Og tro meg, det tar sin tid! Hjemme måtte maten min en runde i mikrobølgeovnen etterpå, og jeg kan si det var flaut å stå å knipse flere bilder på restauranten av hva jeg spiste. Hehe.

Jeg valgte å presentere mine "matbilder" i en collage. Synes det var ganske morsomt å sammenligne hjemmelaget mat, laget av meg selv, og mat på restaurant. Jeg synes begge deler ser like godt ut!

De to øverste er spaghetti og kjøttdeig og kyllingfilet blandet med tacokrydder med ris og salat til. De to nederste er laks på en seng av stekte grønnsaker med søtpotetpure og breiflabb på en seng av stekte grønnsaker med saus til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar